5 Hulp nodig? 0616807944

HEEFT U EEN VRAAG?


Hieronder ziet u een overzicht van de meest voorkomende vragen en de daarbij behorende antwoorden.
Kies een categorie (Consoleplaza fysieke winkel of Consoleplaza Webshop) en kijk of uw vraag erbij staat.

Staat uw vraag of het gewenste antwoord er niet bij?

Dan kunt u uiteraard via de mail (Info@consoleplaza.nl), het contact formulier op onze site of telefonisch (026-3614439) contact met ons opnemen.

TOP 5 VRAGEN


Zijn alle producten die op de site op voorraad zijn, ook direct beschikbaar in de winkel?

Wat zijn de betaalmogelijkheden bij Consoleplaza.nl?

Hoe lang duurt het voordat ik het door mij bestelde product ontvang?

Mijn product is niet naar wens, Kan ik het product retour sturen?

Wat als het door mij bestelde product niet op voorraad is?

Hieronder kunt u de antwoorden op de meest gestelde vragen terug vinden

> Kies een onderwerp

Voorraad webshop


Wat als het door mij bestelde product niet op voorraad is?

Wij doen altijd ons best om het product zo snel mogelijk naar u te versturen.
Mocht het bestelde product tijdelijk niet op voorraad zijn, dan streven wij ernaar deze binnen 7 werkdagen weer op voorraad te hebben en naar u op te sturen.
Mocht ons dit niet lukken dan ontvangt u bericht daarover.

Kan ik een product dat niet op voorraad is reserveren?

Ja dit is uiteraard mogelijk.
Denk hierbij aan een game die nog uit moet komen, maar die u op de release dag binnen wilt hebben.
In dat geval kunt u deze 'pre-orderen' in onze webshop, en zal deze op de dag van de release bij u bezorgt worden.

Betaling Webshop


Wat zijn de betaalmogelijkheden bij Consoleplaza.nl?

Bij Consoleplaza.nl kunt u veilig, snel en gemakkelijk betalen met iDeal, Paypal of via bankoverschrijving. De levertijd van het product is afhankelijk van de betaal methode.

Kan ik mijn geld retour krijgen indien een product niet naar wens is?

Bij nieuwe producten die niet naar wens of defect zijn, is het mogelijk om uw geld terug te krijgen. U stuurt ons dan binnen 7 dagen na ontvangst van de bestelling een mail met de reden waarom u niet tevreden bent en vermeld daarbij het ordernummer.

Bij used producten is dit helaas niet mogelijk.

Levering/Verzending


Mijn product is niet naar wens, Kan ik het product retour sturen?

Bent u niet tevreden over een artikel of werkt een artikel niet naar wens, dan kunt u deze in de meeste gevallen naar ons retour sturen.

U kunt dan de betaling of een vervangend artikel retour ontvangen.
Stuur een email met het ordernummer en een duidelijke klachtomschrijving naar: Info@consoleplaza.nl en wacht op retour instructies.
Let op: retourzendingen die niet per email zijn aangemeld worden niet in behandeling genomen.

Wat zijn de verzendkosten van mijn product?

De verzendkosten zijn afhankelijk van gewicht en waarde en worden automatisch berekend tijdens het bestellen.

PostNL ( Standaard ): € 1,95
PostNL ( Standaard met Track&Trace ): € 3,84
PostNL pakket ( Standaard met Track&Trace ): € 6,95
PostNL pakket ( Aangetekend met Track&Trace ): € 8,05

Pakketzendingen naar EU landen worden normaal gesproken binnen 1 of 2 werkdagen na verzending bij u aangeboden. Let er op dat internationale briefpostzendingen er soms wel meerdere dagen over doen om bij u te worden bezorgd.

Wat zijn de verschillen in verzendmethodes

Briefpost - Als u kiest voor briefpost zijn de verzendkosten afhankelijk van het gewicht van uw product.
Als u voor de briefpost methode kiest ontvangt u uw product doorgaan binnen 3 werkdagen na verzending, echter kan het voorkomen dat er een vertraging ontstaat vanuit de kant van PostNL.
Dit kan in sommige gevallen oplopen tot 8 werkdagen.
Mocht u na 8 werkdagen na het krijgen van de verzendbevestiging via de mail nog niks hebben ontvangen raden wij u aan contact met ons op te nemen.
Let op! Briefpost is een onverzekerde verzendmethode.
Dit betekent dat u geen track&trace code krijgt via de mail, slechts een verzendbevestiging.
Mocht uw product vermist raken nadat wij deze aan PostNL hebben afgegeven kunnen wij niet voor u nagaan waar het product is, of wanneer het bij u geleverd wordt.
Bij vermissing van brieftpost kan Consoleplaza niet verantwoordelijk worden gesteld, en zullen wij onmiddelijk een klacht indienen bij PostNL.

Aangetekend verzenden - Als u kiest voor een aangetekende verzending, ontvangt u via de mail een Track&trace code van ons op het moment dat wij uw product overdragen aan PostNL.
Zo kunt u bijhouden waar uw product is en wanneer PostNL deze bij u komt afleveren.
Bij het afleveren moet u tekenen voor ontvangst.
Raakt uw pakket zoek of beschadigd? Dan vergoed PostNL de schade. Dit gebeurt op basis van de inkoopwaarde van de factuur (excl. btw).
Let op: om voor schadevergoeding in aanmerking te komen, hebt u het verzendbewijs nodig.

Pakketpost - Indien u kiest voor pakketpost, doorgaans voor grote producten of grote aantallen, ontvangt u van ons een Track&trace code via de mail zodra wij het pakket bij PostNL hebben aangeboden.
Via de Track&trace code kunt u zelf in de gaten houden waar uw pakket is en hoelaat deze bij u wordt aangeboden door PostNL.
Bij vermissing van pakketpost kunnen wij PostNL aansprakelijk stellen voor de schade.

Hoe lang duurt het voordat ik het door mij bestelde product ontvang?

U kunt de levertijd van uw bestelling zien bij de desbetreffende product(en). In de meeste gevallen worden de product(en) die op voorraad zijn dezelfde dag verzonden.

Houd er rekening mee dat de bezorging in handen van POSTNL ligt, dus eventuele vertragingen door POSTNL zijn voorbehouden.
Heeft uw bestelling spoed: kies dan voor pakketpost, want briefpost heeft een grotere kans op vertraging dan pakketpost.

Mijn bestelstatus staat op backorder. Wat houdt dat in?

Bij elke bestelling zijn wij afhankelijk van beschikbaarheid van het bestelde product. Producten die in backorder staan, zijn producten die we momenteel niet in voorraad hebben. Meestal staan deze al in bestelling bij onze leveranciers, maar soms wachten we nog op informatie van onze leverancier(s). Normaal gesproken ontvangen we producten in backorder binnen vier weken, maar dit kan langer duren. Als we constateren dat een artikel niet meer leverbaar zal zijn, zullen we je direct per e-mail informeren, de bestelling annuleren en je het volledige aankoopbedrag terugbetalen.

Voorraad fysieke winkel


Zijn alle producten die op de site op voorraad zijn, ook direct beschikbaar in de winkel?

Nee, de meeste producten die wij online aanbieden hebben wij niet op voorraad in de winkel.
Uiteraard kunt u ons bellen om na te vragen of het desbetreffende product direct af te halen is in de winkel.

Kan ik een online besteld product afhalen in de winkel?

Ja, nadat we de betaling binnen hebben krijgt u een bericht van ons wanneer wij uw product hebben ontvangen en u deze op kunt komen halen.

Vacatures


Ik wil stage lopen bij Consoleplaza, kan dat?

Nee, momenteel is het niet mogelijk om bij Consoleplaza stage te lopen. Binnenkort meer informatie beschikbaar.


Heeft u nog vragen? Ga naar onze contact pagina of stuur een email naar Info@consoleplaza.nl

Skype ons!

Support via Skype?


LIVE chat!

bel ons!

TELEFONISCH CONTACT?

Wij zijn te bereiken op:

026 - 3614439

Mail ons!

STUUR ONS EEN MAIL

UW MAIL KAN NAAR:

INFO@CONSOLEPLAZA.NL